E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Bleskovky

Memorandum o ochrane povodia Rajčianky

ŽSK podpísal Memorandum o spolupráci pri pilotnom riešení ochrany povodia rieky Rajčianky

Memorandum o spolupráci podpísal v piatok (23.9.2022) ŽSK v zastúpení župankou Erikou Jurinovou, Občianske združenie Ekoenergia v zastúpení riaditeľom Ladislavom Židekom, spoločnosť Kofola a.s., zastúpená predsedom predstavenstva Jannisom Samarasom a členom predstavenstva Karlom Teichmannom a Občianske združenie MVO Ľudia a voda, zastúpené Michalom Kravčíkom.

Rok 2022 poukázal na skutočnosti, ktoré sa prejavili extrémnym znížením prietoku našich riek. Povodie rieky Rajčianka patrilo medzi rieky najpostihnutejšie suchom. V Rajeckej doline však regionálni partneri vnímajú už dlhšiu dobu, že daný stav predstavuje ohrozenia a je nevyhnutné okamžite pristúpiť k reálnym riešeniam ochrany povodia.

Čítať ďalej...

Podľa čoho si zákazníci vyberajú e-shop?

Pri nakupovaní cez internet zohráva veľkú rolu cena. Zákazník už nedôveruje tvrdeniam reklamy a obchodníkov tak ako kedysi, a pri nákupe dáva prednosť skúsenostiam iných užívateľov. Nespočetné množstvo e-shopov a ich produktov sa začali pomaličky strácať vo svete internetu. Záchranou pre e-shopy, ktorých počet na Slovensku sa odhaduje približne na 7 000, a pomocnou rukou pre užívateľov sa stali internetové porovnávače, ktoré bez zdĺhavého prehľadávania webových stránok poskytnú užívateľovi prehľad o tom, v ktorom e-shope kúpi daný produkt najvýhodnejšie.

Azda najpoužívanejším porovnávačom cien produktov z e-shopov u nás, je HEUREKA.SK, ktorú mesačne navštívi v priemere 1 300 000 užívateľov. Na stránke Heuréka sa uvádza, že užívatelia tu nájdu prehľady cien, recenzie produktov a e-shopov, skúsenosti a hodnotenia ostatných nakupujúcich.  Ako uvádza heureka.sk, približne 42 % Slovákov nakupujúcich online považuje za najdôležitejšie kritérium pri výbere e-shopu cenu tovaru. Za ňou nasleduje s 19 % predchádzajúca osobná skúsenosť s obchodom a so 14 % recenzie a skúsenosti ostatných nakupujúcich.

Prostredníctvom služby Overené zákazníkmi zaisťujú nezávislé hodnotenie obchodov len od reálnych zákazníkov, čo napríklad je obrovskou výhodou oproti klasickému vyhľadávaniu napríklad cez google, alebo katalógy. Zákazníkom tým poskytujú informácie o kvalite služieb daného obchodu. Heureka organizuje tiež súťaž Shop roku, v ktorej oceňuje najspoľahlivejšie e-shopy na základe skúseností nakupujúcich a súťaž Produkt roku, v ktorej vyberá najpopulárnejšie produkty roku podľa záujmu užívateľov.

Tento spôsob prezentovania produktov prináša veľa výhod nielen pre užívateľov, ktorým uľahčuje hľadanie produktu, ale má aj množstvo výhod pre samotných obchodníkov. Už je len na samotných prevádzkovateľoch e-shopov, ako sa k takejto možnosti prezentovania postavia a ako ju odkomunikujú s klientom.

 

 Autor: Daša Lofajová

Kto je online?

Práve tu je 237 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Vydavateľ

Agentúra EL (Agency EL), s.r.o., Partizánska cesta 1513, 02601 Dolný Kubín

 ISSN: 2585-9900