Hľadať
Bleskovky
NAJ slovenských firiem 2018
Viete ktoré firmy pôsobiace na Slovensku dosiahli najvyšší zisk, mali najvyššie tržby, alebo zaplatili najvyššiu daň? Firmy každoročne odosielajú po skončení účtovného obdobia účtovné závierky, z ktorých je možné získať zaujímavé informácie. Vďaka projektu Finstat, ktorý bol spustený v roku 2013 sa k týmto informáciám môže dostať jednoducho aj široká verejnosť a pozrieť sa na hospodárenie jednotlivých firiem.
Čítať ďalej...- Podrobnosti
- Návštevy: 16142
Oravská muzeálna spoločnosť v spolupráci s Oravským múzeom pripravili už druhý ročník zaujímavého projektu, ktorého cieľom je oživiť areál bývalého farbiarskeho domu prostredníctvom edukačných a kultúrnoosvetových aktivít.
- Podrobnosti
- Návštevy: 47835
- grafické práce
- produktový dizajn
- corporate identity
- propagačné materiály
- reklamné predmety
- logo typy
Reklamu definuje zákon č.147/2001. Podľa tohto zákona je reklama prezentácia produktov v každej podobe s cieľom uplatniť ich na trhu. Reklamu môžeme definovať aj ako snahu presvedčiť ľudí k nákupu produktov alebo služieb.
Advertising Association of the UK definuje reklamu ako prostriedok komunikácie s používateľmi (konzumentmi) produktu alebo služby. Reklamy sú správy, ktoré platia tí, ktorí ich posielajú a sú určené na to, aby informovali alebo ovplyvnili ľudí, ktorí ich dostávajú.