Hľadať
Bleskovky
NAJ slovenských firiem 2018
Viete ktoré firmy pôsobiace na Slovensku dosiahli najvyšší zisk, mali najvyššie tržby, alebo zaplatili najvyššiu daň? Firmy každoročne odosielajú po skončení účtovného obdobia účtovné závierky, z ktorých je možné získať zaujímavé informácie. Vďaka projektu Finstat, ktorý bol spustený v roku 2013 sa k týmto informáciám môže dostať jednoducho aj široká verejnosť a pozrieť sa na hospodárenie jednotlivých firiem.
Čítať ďalej...- Podrobnosti
- Návštevy: 3983
Profesionálny hudobný formát a jeho význam v audiomédiách
Podľa výsledkov prieskumu agentúry MEDIAN v období 2012/2013 počúvalo rádiové vysielanie zhruba 4 108 000 percipientov. Rádiové vysielanie teda má aj po 120 rokoch od svojho vzniku značnú poslucháčsku obec a to aj po viacerých obdobiach, ktoré formovali jeho obsah a mnohokrát predikovali zánik tomuto médiu.
- Podrobnosti
- Návštevy: 14106
Podpora predaja
- Spotrebiteľské súťaže a promotion
- Vernostné a bonusové programy
- Konzultácia a poradenstvo pri výbere produktov
- Propagácia produktov na mieste predaja
- Podrobnosti
- Návštevy: 6394
Komunikácia
Marketingová stratégia firemnej komunikácie zabezpečuje realizáciu komunikačných aktivít firmy, značky alebo produktu Zabezpečuje systematickosť v komunikácii s trhom, odstraňuje náhodné a neefektívne aktivity. Správna komunikačná stratégia vedie k úspešnému osloveniu, získaniu a k udržaniu zákazníka.
- Podrobnosti
- Návštevy: 10609
Marketingový audit
Marketingový audit má za úlohu analyzovať správnosť použitých metód a ich efektivitu. Cieľom auditu je nájť efektívne riešenia pre váš biznis. Proces marketingového auditu je sledom 3 krokov:
- zostavenie cieľov a sfér
- zhromažďovanie údajov
- príprava a prezentovanie správy
- Podrobnosti
- Návštevy: 9680
Externý marketing
Marketingový outsourcing – marketing externou formou, šetrí náklady vašej firmy a zvyšuje profesionalitu realizácie tým, že marketing je projektovaný "na kľúč" a implementovaný jedinou marketingovou agentúrou. Externá forma marketingu uľahčuje plánovanie, realizáciu a kontrolu marketingových riešení a cieľov.