E-marketing

E-marketing

Marketing

Marketing

Reklama

Reklama

Travel Marketing

Travel Marketing

Art Marketing

Art Marketing

Hi-Tech

Hi-Tech

Hľadať

Úspešná hlavná letná turistická sezóna v Oravskom múzeu

Oravský Podzámok, 20.10.2015 - Bránami expozícií Oravského múzea P. O. Hviezdoslava v Dolnom Kubíne, ktorého zriaďovateľom je Žilinský samosprávny kraj, prešlo od začiatku roka do konca septembra 196 091 návštevníkov. V porovnaní s minulým rokom za sledované obdobie počet návštevníkov o niečo klesol, ale napriek tomu sme zaznamenali niekoľko rekordov. Najnavštevovanejšou expozíciou zostáva Oravský hrad, ktorý si v mesiacoch júl-september prišlo pozrieť 97 015 návštevníkov (v roku 2014 to bolo 97 068).

Česi patria po Slovákoch k najčastejším turistom ubytujúcim sa na Slovensku. Ich počet dokonca v priebehu minulého roka stúpol o sedem percent, čo je jasným dôkazom toho, že slovenské lokality sa medzi našimi severozápadnými susedmi tešia čoraz väčšej obľube. Vyzerá to tak, že v prvom rade našich českých bratov láka na Slovensko tunajšia široká ponuka termálnych kúpalísk, ich obľúbené aktivity sú však okrem toho spojené aj s horami, kultúrnymi pamiatkami či spoznávaním regionálnych tradícií a folklóru. Prečítajte si o top desiatich obciach, ktoré navštívili Česi na Slovensku za rok 2014, prinášame Vám totiž mnoho turistických tipov, ktoré nepochybne zaujmú aj Vás.

Kto sa ubytoval na Slovensku v roku 2014?

O tom, že na Slovensku sa nachádza množstvo turistických atraktív a aktivít niet najmenších pochýb. Rovnako ako o tom, že počet domácich aj zahraničných návštevníkov, ktorých naša vlasť priláka každým rokom stúpa a čoraz viac ľudí objavuje krásy slovenskej prírody, dedín a miest.

Turisticky najnavštevovanejšíe obce na Slovensku za rok 2014

Na území Slovenskej republiky sa nachádza vyše 2000 obcí, pričom každá z nich je niečím jedinečná a špecifická. Ktoré z nich však dokážu pritiahnuť najviac turistov a v čom ich atraktivita a úspech spočíva? Pozrite si zoznam dvadsiatky turisticky najnavštevovanejších obcí Slovenska za minulý rok.

Marketing v hotelových službách v dobe internetu.

S rozvíjajúcimi sa  IT technológiami a internetom sa otvárajú hotelierom nové možnosti, ktoré posúvajú ich marketing do vyššej dimenzie. Staré metódy strácajú na účinnosti a s narastajúcou konkurenciou je potrebné hľadať riešenia, ako osloviť čo najviac potencionálnych zákazníkov. 

Kto je online?

Práve tu je 63 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Vydavateľ

Agentúra EL (Agency EL), s.r.o., Partizánska cesta 1513, 02601 Dolný Kubín

 ISSN: 2585-9900